creatief én effectief
vteb zet creativiteit in om uw organisatie of merk effectief onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep. noem het 'strategische creativiteit'. reclame is daarbij een uitermate geschikte manier om zowel online als offline, maar vooral in combinatie, het doel te bereiken.
een concept vormt altijd het uitgangspunt. of het nou gaat om de ontwikkeling van een eenmalige banner, advertentie of een langdurige campagne: vanuit een marketing én communicatie gedachte of strategie krijgt een 'concept' vorm. eenduidigheid vergroot nou eenmaal de herkenbaarheid bij de uiteindelijke ontvanger en is de basis voor een consistente communicatie die toch kan verrassen.
hoewel vteb veelvuldig ingezet wordt voor eenmalige advertenties zijn campagnes een belangrijk deel van de activiteiten van het bureau. er wordt een creatief uitganspunt genomen voor een effectieve campagne waarbij de inzet van geen enkel medium, online én offline, wordt geschuwd. er zal een keuze gemaakt worden voor persoonlijke, massa of crossmediale communicatie [of op z'n hollandsch: een kruisbestuiving van media].
de uiteindelijke vormgeving van uw communicatie-uiting kan door vteb ingepland worden bij alle mogelijke on- en offline media. een zorgvuldige selectie van media, die veelal bij de conceptontwikkeling al naar voren komen, kunnen tijdig in het voorstel en de projectplanning worden opgenomen. hierdoor nemen wij u niet alleen veel werk uit handen, er kan ook veelal een kortingspercentage op plaatsingen bedongen worden.